پماد ضد درد خارجی با قیمت مناسب
نوشته شده توسط : sara amiri

انواع کرم ها و ژل های مسکن بهترین گزینه برای تسکین انواع دردهای مفصلی و عضلانی محسوب می شوند.

بروز دردهای عضلانی و مفاصل در نقاط مختلف بدن به خصوص در بین ورزشکاران بسیار شایع است. بنابراین وجود محصولی برای تسکین هر چه سریعتر دردهای مختلف بسیار کاربردی و مورد تقاضا می باشد.

داروخانه اینترنتی داروچی دارو با مجوز رسمی از وزارت بهداشت ارائه دهنده انواع پماد ضد درد قوی خارجی و ژل های ضد درد با ضمانت سلامت و اصالت محصول و امکان ارسال سریع به سراسر کشور می باشد.

ضمناً در صورت بروز مشکل در محصول دریافتی، می‌توانید ضمن گزارش موضوع به تیم پشتیبانی داروچی، محصول را مرجوع و وجه خود را پس بگیرید.

خرید بهترین ژل ضد درد قوی در داروخانه رسمی وزارت بهداشت


داروچی یکی از داروخانه هایی است که با مجوز رسمی از وزارت بهداشت فعالیت خود را به صورت اینترنتی آغاز کرد.

این داروخانه با ارائه انواع داروها و مکمل های تخصصی که نیاز به تجویز پزشک ندارند، سعی در رفع بسیاری از نیازهای مردم بازار دارو که مربوط به داروهای بدون نسخه می باشد را برطرف نماید.

ژل و کرم مسکن از جمله مسکن های رایج برای دردهای مفصلی و عضلانی هستند که معمولا از طریق پوست جذب می شوند. برخی از این مسکن ها علاوه بر ژل و پماد به صورت اسپری و استیکر نیز موجود است.

برای خرید ژل ضد درد کافی است از بین محصولات موجود در این صفحه گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس پس از پرداخت مبلغ نهایی، سفارش شما در اسرع وقت (حداکثر یک روز) برای شما ارسال خواهد شد.

قیمت کرم ضد درد چقدر است؟
قیمت انواع ژل ضد درد بسته به برند، کیفیت، اثربخشی و محل استفاده متفاوت است. مثلاً قیمت مسکن قوی عضلانی و پماد ضد سوختگی با یکدیگر متفاوت است. علاوه بر این، به دلیل نوسانات مداوم قیمت در بازار ارز، قیمت پماد مسکن قوی خارجی از نوع ایرانی آن بیشتر است.

اما درداروخانه داروچی می توانید ضمن بررسی قیمت انواع کرم ها و ژل های مسکن و مطالعه مشخصات آن ها و مقایسه آن ها با یکدیگر، بهترین کرم مسکن همچنین بهترین مکمل مو را برای خود خریداری کنید.

نحوه استفاده از پمادهای مسکن قوی
قبل از آشنایی با روش دقیق استفاده از پمادهای ضد درد، خوب است به نکات زیر توجه ویژه ای داشته باشید:

قبل از استفاده از کرم ضد درد، حتماً اطلاعات و دستورالعمل های روی جعبه یا جعبه بسته بندی را به دقت مطالعه کنید.
انواع ژل ها و کرم های ضد درد برای استفاده روی پوست تهیه می شود. بنابراین از تماس این محصول با چشم، بینی و دهان خودداری کنید. علاوه بر این، هنگامی که دست شما توسط این ژل ها لکه دار می شود، آن را نزدیک دهان، چشم یا اندام تناسلی خود قرار ندهید.
از کرم ضد درد روی پوست آسیب دیده یا تحریک شده به دلیل بریدگی، خراش، آفتاب سوختگی و غیره استفاده نکنید.
از ژل یا پماد ضد درد قبل، حین یا بعد از فعالیت هایی مانند حمام کردن در آب داغ، آفتاب گرفتن، شنا، ورزش و فعالیت های شدید که دمای پوست را افزایش می دهند، استفاده نکنید. زیرا گرما باعث افزایش عوارض پماد ضد درد قوی می شود که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.
و نحوه استفاده از پماد و ژل ضد درد (تسکین درد):

یک لایه نازک از ژل را بیش از 3 تا 4 بار در روز روی ناحیه آسیب دیده بمالید.
محل ذکر شده را به آرامی و با احتیاط با ژل ماساژ دهید.
پس از مالش کافی و جذب ژل در ناحیه آسیب دیده، دست های خود را بشویید.


عوارض استفاده از ژل ضد درد چیست؟
ژل و کرم مسکن مانند بسیاری از داروها دارای طیف وسیعی از عوارض جانبی خفیف و در برخی موارد جدی است.

قرمزی، گرما و سوزش از عوارض خفیف این کرم است. بنابراین، اگر این عوارض ادامه یافت و از بین نرفت، استفاده از ژل را قطع کنید.

عوارض جانبی جدی ژل مسکن عبارتند از:

تاول ها
تورم
قرمزی شدید پوست در محل استفاده از ژل
افزایش غیر طبیعی درد در محل استفاده از پماد
حالت تهوع و استفراغ
زنگ زدن در گوش
بسیار بعید است که هنگام مصرف مسکن هایی مانند قرص مسکن تیاماکس و کرم ضد درد، واکنش آلرژیک بسیار جدی داشته باشید. با این حال، در صورت مشاهده هر یک از علائم یک واکنش آلرژیک جدی مانند بثورات پوستی، خارش و تورم (به ویژه در صورت، زبان و گلو)، سرگیجه و مشکلات تنفسی مانند تنگی نفس، حتما به پزشک مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: